[Trilinos-Users] Se min Facebook-profil

Kurt Stokbro invite+zrdochcz=6gf at facebookmail.com
Sat Aug 15 01:09:44 MDT 2009

Hej trilinos-users at software.sandia.gov,

Jeg har oprettet en Facebook-profil, hvor jeg kan overføre mine billeder, videoer og begivenheder, og jeg vil gerne tilføje dig som ven, så du kan se det. Først skal du tilmelde dig Facebook! Efter du har tilmeldt dig, kan du oprette din egen profil.

Tak,
Kurt

Følg linket nedenfor for at oprette en konto på Facebook.
http://www.facebook.com/p.php?i=1498475746&k=Z4EYYW56W65EUCD1QB64TSTZWRAJ&r

trilinos-users at software.sandia.gov er blevet inviteret til at blive medlem af Facebook af Kurt Stokbro. Ønsker du ikke at modtage denne type e-mail fra Facebook i fremtiden, kan du afmelde ved at klikke på linket nedenfor.
http://www.facebook.com/o.php?k=cb0017&u=100000157594729&mid=f05c66G5af319def469G0G8
Facebooks kontorer er beliggende på 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304